سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

\الیزابت گیلبرت بخوانید دعا کنید عشق\ 5 کتابی را که باعث می شود

    نظر

در سریال کتاب من هرگز فراموش نخواهم شد ، افراد مشهور ، تأثیرگذار ، تغییر دهنده و بیشتر کتابهایی را که خوانده اند فاش کنند که تأثیر ماندگاری بر آنها داشته است و چرا. برای شماره Bustle"s Rule Breakers ، ما از نویسنده City Of Girls خواسته ایم الیزابت گیلبرت را برای آشکار کردن پنج مورد خواندنی که بیشترین شکل را به شما داده است - نشان دهد ، بنابراین می توانید به آنها اضافه کنید که شمع TBR خود را انجام دهند.

 

"شادی در نتیجه از تلاش شخصی است،" نویسنده الیزابت گیلبرت در او # 1 نوشته نیویورک تایمز پرفروشترین خاطرات خوردن دعا عشق . "شما برای آن می جنگید ، برای آن تلاش می کنید ، بر آن پافشاری می کنید ، و حتی گاهی اوقات به دنبال جهان سفر می کنید." گیلبرت در تلاش برای هدایت ، خوشبختی و پیتزا با ذهنیت ، ازدواج ، شغل و زندگی خود را در ایالات متحده برای سفر به جهان پشت سر گذاشت. اگر شما هم به دنبال فرصتی برای اختراع مجدد هستید اما نمی خواهید یک جهش شدید ایمان بکشید ، ممکن است در این پنج کتاب که توسط الیزابت گیلبرت توصیه شده است ، مقصدی بیابید .

 

سفر گیلبرت دقیقاً مرسوم نبوده است. به دنبال طلاق ، او از 200،000 دلار پیش نویس برای سفر به جهان ، تجدید نظر در برنامه های خود و نوشتن آنچه که می شود عشق دعا کرد استفاده کرد . از آن زمان او نام خانوادگی بوده است. (هرگز فراموش نکنید: جولیا رابرتز او را در نسخه فیلم Eat Pray Love بازی کرد.) این کتاب با خیلی از افراد طنین انداز شد ، زیرا به چیزی جهانی تبدیل شده است: آرزوی یافتن لذت ، آرامش و تعادل در زندگی ، به ویژه هنگامی که همه چیز احساس می کند وارونه است.

 

تازه ترین کتاب گیلبرت، رمان شهر دختران ، است یک داستان پر زرق و برق عشق، رابطه جنسی، و جاه طلبی در جهان تئاتر 1940s به شهر نیویورک، و مانند خوردن دعا عشق و بسیاری از کار او ، این همه در مورد میل به پیدا کردن مسیر واقعی زندگی ، مهم نیست که سفر چقدر کثیف باشد.

 

واضح است که گیلبرت کمی در مورد مسیر رسیدن به هدف - و در مورد جرات جرات بودن خود بودن می داند. به همین دلیل است که بوستل از او خواست تا پنج کتاب را که به او شکل داده است ، بر او تأثیر بگذارد و او را به شخصی که امروز است تبدیل کند. این چیزی است که او گفت:

 

جایی که شما توسط پما چادران شروع کنید

 

گیلبرت می گوید: "این یک کتاب شگفت انگیز ، روشن فکر و بزرگ با ذهنیت مراقبه است که فقط برای مبتدیان عالی است. من این را برای اولین بار تقریباً 20 سال پیش ، وقتی که من شروع به اعمال معنوی خود کردم ، و آموزه های Chodron خواندم. هرگز من را ترک نکرده است. همچنین ، او خنده دار است ، و این همان چیزی است که شما می خواهید یک راهب باشید. "

 

قفل ساز کوچک توسط Katharine Butler Hathaway

 

"من با تمام وجود این کتاب را دوست دارم."

گیلبرت می گوید: "در ابتدا در سال 1943 منتشر شد ، این خاطره ناشناخته است که آرزو می کنم هر زن خلاق و پرشور بخواند. هاتاوی در کودکی به سل شدید ستون فقرات مبتلا شد و بیشتر دوران کودکی خود را با وزنه های سنگین در یک تخته پوشانده بود. به این ترتیب که پشتش مستقیم می شود رشد می کند .درمان این کار مؤثر نبود ، اما تنهایی و انزوا در کودکی ذهن او را به طرز فجیعی خلاق پرورش می داد ؛ او به معنای واقعی کلمه مجبور بود دنیایی را برای زندگی خود ابداع کند تا بتواند در آن زندگی کند. بعدها در زندگی ، او یک هنرمند شد ، و علیرغم معلولیتش ، استقلال سرسختانه. هاتاوی یکی از قهرمانان خلاق من است و من با تمام وجود این کتاب را دوست دارم. "

 

 

کتاب تابستانی توسط Tove Jansson

 

گیلبرت می گوید ، "نویسنده فنلاندی" توو جانسون "بیشتر به عنوان نویسنده کتاب کودکان شناخته شده بود ، اما این کتاب کوچک ، پر زرق و برق ، هیجان انگیز رمانی برای بزرگسالان است. هرچند در مورد کودکی است - بر اساس تابستانهای وحشی که جانسون با مادر بزرگ و وحشیانه قوی خود را سپری کرد. یک جزیره کوچک در خلیج فنلاند. هیچ چیز احساساتی از کودکی در دنیای جانسون وجود ندارد. قهرمان او ، سوفیا 6 ساله ، یک چیز وحشی نادرست است ... اما مادر بزرگش نیز چنین نتیجه ای را به دست آورد. چه اتفاقی می افتد که دو زن از نسل های بسیار متفاوت (اما با خلق و خوی بسیار مشابه) مجاز به آزاد بودن و تنهایی در طبیعت هستند.

 

هدیه - اشعار حافظ ، ترجمه دانیل لادینسکی

 

گیلبرت می گوید: "این شعرهای تکان دهنده ، که در ابتدا توسط یک عارف فارسی قرن چهاردهم سروده شده اند ، مرا به الهی و سریعتر از هر چیز در جهان نزدیک می کنند. حافظ مانند قرن ها قبل از به دنیا آمدن ویتمن نوشت: ویتمن - جشن بدن ، روح ، طبیعت ، رمز و راز ، حساسیت ، عشق و متعالیه. (در حقیقت من مدتهاست که گمان می کنم ویتمن تناسخ حافظ بوده است!) برای هر صفحه ای باز می شود تا به جادوی منتقل شود. "

 

چه کسی بدون داستان خود می ماند؟ توسط بایرون کیتی

 

گیلبرت می گوید ، "هیچ معلمی زندگی من (به معنای: ذهن من) را مؤثرتر از بایرون کیتی تغییر نداده است. کیتی در یک فرایند فریبنده و ساده به نام" کار "، به دانش آموزانش می آموزد که چگونه با سؤالهای مراقبتی بنشینند با بیشترین افکار تحریک کننده در استرس و عقاید ، با آرامش از هر چهار اندیشه این چهار سؤال را بپرسید: "آیا این صحیح است؟ آیا می توانید کاملاً بدانید که این صحیح است؟ وقتی اعتقاد دارید که این واقعیت است ، چگونه واکنش نشان می دهید؟ کار کیتی تقریباً به معنای واقعی کلمه داستانهای استرس زا بسیاری را برای من به وجود آورده است ، و تمام روابط من را تغییر داده است - خصوصاً با خودم. "