سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

تریلر \دیکینسون\ در اپل تی وی + قسمت جدیدی از شاعر امیلی دیکینسو

    نظر

یک تریلر تیزر برای دیکینسون در اپل تی وی + امروز به اینترنت برخورد کرد و این باعث می شود که شما بخواهید مجموعه های شعر قدیمی آمریکایی خود را غبارآلود کنید. سریال جدید تلویزیونی درباره امیلی دیکینسون ، شاعر بسیار ناخوشایند و مضطرب اجتماعی را به یک قهرمان سرکشی هزاره تبدیل می کند. برای اولین بار در اپل تی وی + قرار دارد ، مطمئناً دیکینسون بسیاری از دوستداران کتاب را هیجان زده می کند.

 

 

امیلی دیکینسون متولد 10 دسامبر 1830 در امرسست ، ماساچوست ، شعرهای بسیار کمی در طول زندگی خود منتشر کرد. او وجود جداگانه ای را زندگی می کرد ، اگرچه نامه های زیادی می نوشت ، دوستی را در مسافت های طولانی حفظ می کرد و به طور گسترده می خواند. پس از مرگ او را از بیماری کلیه در سال 1886، خواهرش لاوینیا دیکنسون کشف بخش عمده ای از کار شاعر، و اولین مجموعه شعر خواهرش در سال 1890. منتشر شده در سال 1955، اشعار کامل امیلی دیکنسون آیه نویسنده در یک حجم واحد جمع آوری برای اولین بار.

 

اشعار مختصر و غالباً مالیخولی دیکینسون نزدیک به 130 سال با خوانندگان طنین انداز شده است. اکنون ، اپل تی وی + داستان دیشب این شاعر را به عنوان دیکینسون به سکوی جریان می آورد .

 

دیکینسون با بازی نقش هاییله استینفلد در نقش امیلی ، قهرمان نامگذاری شده خود را به عنوان یک هنرپیشه سنتی که آرزو دارد نویسنده مشهور باشد ، نقاشی می کند. این سریال همچنین در نقش والدین دیکینسون ، جین کراکوفسکی ( شکست ناپذیر کیمی اشمیت ) و توبی هوس ( Halt and Catch Fire ) ، والا دیکینسون ، آنا باریشنیکوف ( منچستری توسط دریا ) به عنوان لاوینیا ، الا هانت ( پا های سرد ) به عنوان بهترین دوست امیلی ، سو گیلبرت ، و آدریان بلیک انسکو ( نارنجی جدید سیاه است ) به عنوان برادر امیلی و لاوینیا ، آستین.

 

 

اپل تی وی در یوتیوب

"من یک هدف دارم ،" امیلی دیکینسون ، استینفلد در تریلر تیزر دوشنبه می گوید: "و این برای تبدیل شدن به یک نویسنده عالی است." دیکینسون استینفلد بعداً خاطرنشان می کند که "ما به طور قطع جنگ خواهیم کرد" ، ظاهراً اعتراض والدینش را به "مورچه های ضد و نقیض" او ارجاع می دهد.

 

این سومین سریال Apple Original است که برای Apple TV + بدست آمده است ، پس از جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون به رهبری The Morning Show ، و درام alt-history برای همه انسانها ، که جوئل کینامان را بازی می کند. یکی دیگر از درام های مبتنی بر کتاب ، Truth Be Told ، همانند کمدی بازی اسطوره ای Mythic Quest ، در اپل تی وی + به نمایش درآمده است . همانطور که در ماه مارس اعلام شد ، اپرا وینفری دو سؤال جدید را - Toxic Labor و یک سری دوم هنوز هم بدون عنوان - در سرویس جریان راه اندازی خواهد کرد.

 

تلویزیون + جریان خدمات اپل در دسترس خواهد بود در پاییز به مشترکین با استفاده از برنامه تلویزیون اپل. در ضمن ، ممکن است دانش خود را در مورد اشعار امیلی دیکینسون هم بیشتر کنید.