سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

6 رمان گرافیکی YA که باید بخوانید ، با توجه به سازندگان \کدو تنب

    نظر

اگر به دنبال خواندن خواندن جدید و پرتحرکی هستید ، شانس دارید ، زیرا من شش رمان گرافیکی برای بزرگسالان دارم که توسط Rainbow Rowell ، نویسنده Pumpkinheads ، نویسنده Pumpkinheads ، توصیه می شود . کتاب آنها اکنون خارج شده است ، بنابراین می توانید امروز Pumpkinsheads و شش رمان گرافیکی دیگر را در این لیست بخوانید .

 

Pumpkinheads مراکز در یوشیا و از Deja، دو سالمندان دبیرستان که هزینه آخرین فصل هالووین خود را با هم در DeKnock جهانی مشهور پچ کدو تنبل و پاییز خوشی، پچ کدو تنبل محلی است. جوشیا و دجا با دانستن اینکه دانشکده در حال آمدن است تا به سرعت آنها را جدا کند ، سعی می کنند تا آنجا که می توانند در همان مدت کمی که کنار هم مانده اند سرگرم شوند.

 

البته ، اگر از طرفداران نویسندگان کتاب هستید ، احتمالاً نسخه قبلی Pumpkinheads را از قبل سفارش داده اید. این اولین رمان گرافیکی برای نویسنده محبوب YA Rainbow Rowell است ، و همکاری او با ایمان ارین هیکس یک موهبت واقعی برای YA و خوانندگان رمان گرافیکی است. کدو تنبل ها تازه در تاریخ 27 اوت بیرون آمدند ، بنابراین شما می توانید نسخه خود را امروز از کتابفروشی مورد علاقه خود انتخاب کنید ، با فرض اینکه شما با آن نیمه کاره تمام نشده اید.

 

 

"کدو تنبل" توسط رنگین کمان رول و ایمان ارین هیکس

17.49 دلار

اکنون سفارش دهید

اکنون ، روول و هیکس رمان های گرافیکی مورد علاقه خود را انتخاب کرده اند تا از خوانندگان Bustle لذت ببرند. اطلاعات بیشتر درباره نویسندگان و توصیه های خواندن آنها را در زیر بخوانید:

 

 

رنگین کمان رول و ایمان ارین هیکس ، با ادب عکس از نویسندگان

Rainbow Rowell توصیه می کند که "لورا دین با شکسته شدن مرا ادامه دهد" توسط ماریکو تاماکی و رزماری والرو اوکلن

 

وی گفت: "این کتاب واقعا دوست دارد با کسی که برای شما وحشتناک است عشق کند. روشی که شما می خواهید آنها را بخواهید حتی اگر نمی دانید که نباید. روشی که باید خود را از ذهن منطقی خود خاموش کنید تا آنها را بخواهید. - و بعد نحوه قطع شدن چیزهای دیگر هنگامی که آن بخش از خود را خاموش می کنید.عمده و مضحک است ، به شکلی که زندگی وقتی عاشق هستید زندگی است.و از نظر بصری همین خیلی زیباست.یکی از کتابهای مورد علاقه من سال 2019 "

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

رنگین کمان رول "Heartstopper" توسط آلیس اسمان توصیه می کند

 

وی گفت: "این کتاب بارها به من توصیه شده است که من می خواهم از آن استفاده کنم! مثل اینکه ، من از مردم خسته شدم که به من می گفتند که دوست دارم خسته شده باشم. بعد آن را خواندم و دوست داشتم. یک داستان عاشقانه خوب نیازی به زنگ و سوت و مفهوم بالا ندارد. فقط باید احساس حقیقت کرد. "

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

ایمان ارین هیکس "قاشق نقره ای" توسط هیرومو آراکاوا را توصیه می کند

 

"آراکاوا یکی از سازندگان مورد علاقه من است که شاهکار فانتزی اکشن عالی Fullmetal Alchemist را نگاشته و ترسیم کرده است . برای پیگیری سریال او ، آراکاوا تصمیم به نوشتن یک برش آرام و عاطفی از داستان زندگی در مورد Yuugo Hachiken ، یک دانش آموز جوان که تجربه ویرانگر دارد ناامیدی در زندگی خود ، تصمیم می گیرد که از خانه فرار کند و به یک کالج کشاورزی بپیوندد ... در آنجا او با انواع نوجوانان دلپذیر ، دختری خجالتی و اسبی که ممکن است دختر رویاهای خود باشد ملاقات می کند و یاد می گیرد آشپزی و مراقبت از آن را انجام دهد حیوانات مزرعه. یک داستان به خصوص لمس کردن که در آن او را بالا می برد و آماده یک خوک برای کشتار وجود دارد. نقره ای قاشق در توصیف واقعیت های زندگی مزرعه غیراخلاقی است ، اما داستانی مهربان تر و حساس تر درباره کودکانی که یاد می گیرند کشاورز باشند ، امروز در قفسه های کتاب نمی بینید. "

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

ایمان ارین هیکس ، "آکادمی جادویی SuperMutant" توسط جیلیان تاماکی را توصیه می کند

 

"من به یاد داشته باشید کشف کار جیلیان را بیش از یک دهه پیش با والا بدون چربی ، با همکاری پسر عموی او با استعداد ماریکو. SMMA ظاهر متفاوت از IRL-نوجوان-احساس وحشت و نگرانی از شیر بدون چربی است، اما هنوز هم با تمام احساسات پیچیده من آمده ام ذهنی مثال زدنی انتظار داشتن از داستانهای عالی YA را داشته باشید. SMMA مانند مردان X است اما بدون شرورها حزب را خراب می کنند ، مانند هری پاتر است اما هیچ شر بزرگی برای شکست وجود ندارد و تمام قدرتهای جادویی همکلاسی های شما به طرز خارق العاده ای عجیب و غریب و عجیب و عجیبی و عاطفی و عمیقا آشکار است. تأثیر می گذارد و من فکر می کنم که من وندی (از مارشا متاسفم) خراب کردم. "

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

ایمان ارین هیکس "شاهزاده خانم چتر دریایی" توسط آکیکو هیگاشیمورا را توصیه می کند

 

" شاهزاده خانم ژله ماهی درباره Tsukimi است ، دختری که از پسران وحشت دارد (و همچنین دختران شیک با نام مستعار" Stylish ") .پس او با Kuranosuke دوست می شود ، پسری که دوست دارد به عنوان یک دختر شیک لباس بپوشد ، با هم برای نجات دویدن می جنگند. پایین خانه شبانه روزی Tsukimi و هم اتاقی های نادری او از توسعه دهندگان حراجی در املاک و مستغلات زندگی می کنند. شاهزاده خانم ژله ماهی حرفهای زیادی برای صنعت مد می زند ، در مورد اینکه چگونه یک لباس خاص خود را پوشیدید می تواند مانند پوشیدن لباس زره پوش باشد ، و چگونه می توانید کشف کنید خود را از طریق هنر. این رمانتیک جذاب و عجیب و غریب است. "

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

ایمان ارین هیکس "بوسه شماره 8" توسط کالین AF Venable و الن تی. کرنشاو را توصیه می کند

 

" بوسه شماره 8 یک خواندن چالش برانگیز است. این کار مربوط به ترانسفوبیا ، تباهی مذهبی ، بیگانگی خانوادگی است و با پدر و مادر خود کنار می آیید و خود را با والدین نشان می دهید که خودشان انسان هایی با نقص هستند. همچنین این کتاب بی پرده باهوش و صادقانه است که به طور مستقیم با نوجوانانی که ممکن است سکسوالیته ، دوستی و سیستمهای اعتقادی آنها را زیر سؤال ببرد. من دوست دارم که این کمیک زندگی نوجوانان را به گونه‌ای نشان دهد که گاها وجود دارد: کثیف و پیچیده ، مملو از انسانهایی که تمام تلاش خود را انجام می دهند اما گاهی اوقات مسائل را پیچیده می کنند ، قبل از اینکه خودشان را انتخاب کنند. دوباره امتحان کن