سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

7 بهترین کتاب LGBTQ در پاییز 2019 برای گرفتن روح غرور در تمام سا

    نظر

تابستان به آهستگی نزدیک می شود و سپتامبر تقریباً در گوشه و کنار قرار دارد و این بدان معنی است که فصل پراید سال 2019 به خوبی و به پایان رسیده است. همیشه اندکی ناراحت است که می دانید یک سال قبل از آنکه پراید دوباره به آنجا برگردد وجود دارد. با این حال ، هیچ دلیلی برای ترساندن نیست. این که آیا شما مقداری رنگین کمان و زرق و برق نخورده اید و در خیابانها رقصیدید یا پوشش اینترنتی پراید را دیدید ، امسال احساس سرگرمی ، پر جنب و جوش ، ایمن تر و تحمل بیشتری نسبت به گذشته داشت. و اگر این فصل باعث شده است که در اینجا بازتابی داشته باشید ، هفت کتاب برتر LGBTQ است که در پاییز سال 2019 به بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال بهانه ای برای اقامت هستید ، به عنوان شب های پاییز در زیر پتو چنگ زده اید ، پس باید انتخاب کنید. این هفت کتاب

 

 

وقتی صحبت از احساس پذیرش و دیده شدن مردم می شود ، نمایندگی اهمیت دارد. من بسیار خوش شانس هستم که ما در زمانی زندگی می کنیم که نویسندگان زیادی در حال وقف کار خود به داستان های افراد و شخصیت های LGBTQ هستند. و پاییز فصل بزرگی برای کرم های کتاب است. اگر شما مانند من هستید و در این فصل به نوبه خود فرصتی برای پیدا کردن یک نقطه قهوه مورد علاقه جدید خواهید بود ، تکه های ادویه کدو تنبل را پر کنید و خوانایی را که هنگام مشغول تابستان مشغول آن بودید فراموش کنید. به برخی از الهامات کتاب نیاز خواهید داشت. من نمی توانم به مکانی بهتر برای شروع از این هفت کتاب فکر کنم که شخصیت ها و تاب های جدی LGBTQ دارند و چرخش هایی دارند که شما را درگیر کرده است.

 

1. "مرا پیدا کنید" توسط آندره Aciman

 

بینندگان با صداگذاری Call Me With Your Your ، داستان عاشقانه آشفته الیو (تیموتی Chalamet) و الیور (Armie Hammer) وقتی در سال 2017 به پرده بزرگ آمدند ، مسحور شدند . این کتاب که برای اولین بار در سال 2007 منتشر شد ، توسط آندره آسیمن ، و در پاییز 2019 او دنباله را منتشر می کند. پیوستن به سالها کاراکتر در آکیمان این سؤال را ایجاد می کند ، آیا عشق واقعی همیشه از بین می رود؟ الیو موفقیت حماسی را به عنوان پیانیست در پاریس یافته است و الیور استاد در نیو انگلستان است. آیا زندگی آنها را در جهات جداگانه ای قرار داده است؟ شما گرفتار خواهید شد

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

 

2. "سالی بدون نام: خاطره" نوشته سیروس گریس دونام

 

سالها بود که کوروش گریس دونام احساس می کند که بازدید کننده ای در بدن خود داشته باشد. در یک حساب فوق العاده شخصی Dunham ، خواهر و برادر لنا Dunham ، تجربه خود را در مورد انتقال جنسیت ، بزرگتر شدن در صف رشد ، و به اشتراک گذاری آن با خانواده خود به اشتراک می گذارد. این داستان فوق العاده شخصی است و از دیدگاه بسیار آسیب پذیر نوشته شده است.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

3. "چگونه ما برای زندگی خود می جنگیم" ساخته سعید جونز

 

در سعید جونز در داستان زندگی ما چگونه برای زندگی خود می جنگیم ، مردی جوان ، سیاه پوست و همجنسگرا را نشان می دهد که در جنوب آمریکا بزرگ شده است. ساختن یک تصویر گسترده تر ، نشان می دهد که چگونه تقاطع هویت ما در کنار هم قرار گرفته و در برابر یکدیگر کار می کند چگونه می توانیم برای زندگی خود بجنگیم ، رمان تازه ای از سن و تاب است. جونز به نظر می رسد در جامعه، خانواده و جامعه گسترده تر ، نشان دادن چه اتفاقی می افتد زمانی که شما احساس مثل شما را به طور کامل متعلق جا نمی رود.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

4. "شورش های جنسیتی" توسط آنکه هری

 

مگر در مواردی که به دنبال آنها بگردید ، می توانید احساس کنید که قهرمانان واقعی جنبش LGBTQ ساکت شده و از کتب تاریخ خارج شده اند. آنکه هری در حال اصلاح آن است. جنسیت شورشیان ثابت می کند که (مرد) مردها در کنار هم به چالش کشیدن قوانین ، هویت خود و انجام کارها در آنجا بودند. از نوازنده نوازنده جاز دوروتی "بیلی" تیپتون گرفته تا Zahra Khoshnavaz فوتبالیست ایرانی الهام بخش از جنس Rebels نام هایی را که باید در مدرسه بیاموزیم را بر روی پایه قرار می دهد.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

5. "زندگی وحشی و گرانبها: خاطره" توسط ادی ویندزور

 

ادی ویندزور یک قهرمان LGBTQ است. وی هنگامی که از دولت ایالات متحده شکایت کرد ، در سراسر جهان مشهور شد و به دنبال شناخت فدرال برای ازدواج با تیا اسپایر ، شریک زندگی بیش از 40 سال ، شد. دیوان عالی کشور به نفع ویندزور حکم داد. این پیروزی زمینه ساز برابری کامل ازدواج در ایالات متحده را فراهم می کند در خاطرات خود ویندزور پیشرفت در جامعه LGBTQ ، از شورش های Stonewall گرفته تا برابری را در نظر قانون دنبال می کند.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

6. "اسراری که ما پشت سر گذاشتیم" توسط لارا پرسکات

 

اگر رمان های جاسوسی ، دهه پنجاه و داستان فریب و فریب ، لیوان چای شما هستند ، پس باید دست های خود را روی Secrets We Kapt by Lara Prescott بگیرید. سال 1956 است که سالی و ایرینا تایپیستهای آمریکایی وظیفه تقریبا غیرممکن قاچاق نویسنده جنجالی روسی ، دکتر ژیواگو را از خارج از آمریکا و بازگشت به روسیه تعیین کرده اند. او کتابی نوشته است که عده ای حاضرند برای آن بمیرند و وقتی سالی و ایرینا ذاتاً در هم تنیده شوند ، مأموریت بسیار شخصی تر می شود. این مانند هر رمان جاسوسی که قبلاً خوانده اید نخواهد بود.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

 

7. "Bury The Lede" توسط گبی دان

 

قتل یک مرد تجارت ، یک گزارشگر جوان مضطرب و بیوه پر رمز و راز او. اگر تریلر چیز شما باشد ، Bury the Lede تمام مدت پاییز را درگیر خواهید کرد . هنگامی که مادیسون جکسون 21 ساله کارآموزی را در یکی از پرطرفدارترین روزنامه های بوستون انجام داد ، نمی تواند شانس او ??را باور کند. با این حال ، هنگامی که او به طور فزاینده ای با یک منبع برای یک داستان در هم تنیده می شود ، بیوه اجتماعی یک تاجر ثروتمند درگذشت ، خودش را در همه مشکلات زیادی فرو می برد.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

اگر آماده باشید تا پرچم رنگین کمان خود را بپوشانید و زرق و برق خود را برای این سال کنار بگذارید این هفت کتابفروشی داستان های اصلی جامعه LGBTQ ، داستان و واقعی ، شما را در ماه های پاییز به دست می آورند.