سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

نویسندگان زنانی که بعد از 70 سالگی اولین کتاب خود را منتشر کردند

    نظر

اگر هر لیستی از نویسندگان زیر 25 ، 30 ، 35 یا 40 سال احساس کرده اید که وقت خود را تمام می کنید ، ناامید نشوید. این لیست از شش نویسنده زن را که بعد از 70 سالگی شروع به انتشار کرده اند ، بررسی کنید تا به خود یادآوری کنید که همیشه برای رسیدن به رویاهای خود وقت دارید.

 

 

وقتی به سه اوه بزرگ نزدیک می شوم ، می فهمم که بالاخره در آن دوران شیرین و شیرین قرار گرفته ام ، جایی که مردم فکر نمی کنند من خیلی جوان هستم که می دانم درباره چه چیزی صحبت می کنم ، یا اینکه خیلی پیرم فایده ای دارد اما با توجه به تمام تمرکز در انجام امور هرچه جوان تر ، احساس می کنم شخصاً وقت خود را تمام می کنم و نمی دانم کجا همه داستان های زنان بزرگتر - زنانی که اجتماعشان روزی می شود بخشی از - رفته اند؟ نمایش هایی مانند دختران طلایی و داغ در کلیولند ثابت کردند که زنان هنوز از سن 50 سالگی می توانند سکسی و مرتبط باشند ، اما کجا این کتاب ها نشان می دهد که نویسندگان زن تاریخ انقضا ندارند؟

 

با تمرکز بر زنانی که اولین انتشارات خود را بعد از 70 سالگی انجام دادند ، فهرست کوتاهی از شش زن را که باید بخوانند ، تهیه نکردم که اجازه ندادند انتظارات دیگران را تعیین کنند که چه چیزی می توانند به دست آورند:

 

مری وسلی ، نویسنده کتاب "پریدن از صف" (سن 70 سالگی)

 

اگرچه مری وسلی در زمان جوانی چندین کتاب کودک منتشر کرد ، اما اولین رمان او برای بزرگسالان ، پرش به صف ، بعد از 70 سالگی در قفسه های فروشگاه ظاهر شد. داستان در مورد ماتیلدا ، زنی است که تصمیم به کشتن خود گرفته است ، و حتی تا جایی پیش رفته است که امور خود را به ترتیب تنظیم کند. برنامه های ماتیلدا به طرز ساده ای اتفاق می افتد ، هنگامی که او با هیو ، مردی در حال فرار از پلیس ، که قصد خودکشی خود را دارد ، عجیب است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

آن یانگسون ، نویسنده "با من در موزه ملاقات کنید" (سن 71 سالگی)

 

دو قلم دور که اعتقاد داشتند شانس خود برای پیدا کردن عشق به پایان رسیده است ، خود را در حال سقوط برای یکدیگر در این رمان بودند. یک استاد دانمارکی و یک کشاورز انگلیسی بر روی یک بدن مشهور باتلاق ارتباط برقرار می کنند ، اما وقتی یکی ناگهان دست از نوشتن ببرد ، دیگری باید دریابد که چه اتفاقی در طرف دیگر دریای شمال افتاده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

نورما مک مستر ، نویسنده کتاب "سکوت زیر سنگ" (سن 72 سالگی)

 

هریت که اکنون در یک خانه سالمندان زندگی می کند ، بزرگسالی خود را از جمله ازدواج با توماس و تولد فرزندشان جیمز ، در Silence Under a Stone ، رمان اول و پرتحرک ایمان و خانواده نورما مکماستر زنده می گذارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

هریت Doerr ، نویسنده "سنگ برای ایبارا" (سن 74 سالگی)

 

پنجاه سال پس از آنکه پدربزرگش یک معدن مس را که در ایبارا ، مکزیک قرار نداشت ، رها کرد ، ریچارد اورتون و همسرش سارا برای بازپس گیری و بازگشایی مجدد آن در این رمان برنده جایزه ، به روستا سفر می کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

لورنا پیج ، نویسنده "ضعف خطرناک" (سن 93)

 

پس از پذیرفتن دعوت یک دوست قدیمی به یک استراحت کریسمس در سوئیس ، ماریون مظنون ، خود را در یک شبکه فریب خورده می بیند که توسط همسرش در این اولین بازی در سال 2008 از لورنا پیج بافته شده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

سارا یرکس ، نویسنده "روزهای آبی و شعله ای" (سن 101 سالگی)

 

اولین مجموعه شعرهای نویسنده 101 ساله ، سارا یرکس ، روزهای آبی و شعله ای تازه تابستان امسال در فروشگاه ها به زمین نشست. فقط چهار سال پس از شروع یرکس به نگارش شعر منتشر شده ، این مجموعه باعث تعجب و الهام بخش شما خواهد شد