سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

من خیلی حسود هستم که برای اولین بار به خواندن \Before Wings\ نوش

    نظر

سریال Bustle"s I"m So Jealous به کتاب ها ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها ، پادکست ها و موارد دیگر اختصاص داده شده است که طرفداران فوق العاده آنقدر حسادت می کنند که شخص دیگری برای اولین بار تجربه کند. در این اقساط ، KW Colyard درمورد کتابهای قبل از Wings بت Goobie می نویسد .

 

 

من 12 سال داشتم که اولین بار که تمام شب را برای خواندن کتاب ماندم. من پیش از Wings بت Goobie را انتخاب کرده ام تا به من کمک کند تا لیست چک برنامه خواندن تابستان کتابخانه محلی خود را ، که با اندازه جمع و جور و طراحی جلد اوایل آگوست به رمان ترسیم شده است ، ببخشد. در داخل ، یک داستان قانع کننده از عشق به جوان و مرگ زودرس پیدا کردم که تازه نتوانستم آنرا کنار بگذارم.

 

در کودکی ، من یک طرفدار بزرگ داستانهای افسرده کننده بودم - که تغییر نکرده است - و من علاقه خاصی به رمان های غم انگیز ، تا حدودی مذهبی YA در مورد لورلن مک دانیل در مورد نوجوانان در حال مرگ داشتم. بنابراین ، وقتی داستان بت گوبی را دیدم که دختری در اثر آنوریسم در حال مرگ و میر خودش است ، می دانستم که باید آن را بخوانم. چیزی که من نمی دانستم این بود که آدریان 15 ساله تنها شخصیتی نیست که در فیلم " پیش از بالها" با مرگ روبرو بود .

 

دو سال پس از مرگ در اثر آنوریسم مغز که می داند سرانجام او را خواهد کشت ، ادرین برای کار خاله ارین در کمپ لاکشور ، جایی که او تنقلات و کالاهای خود را به کارمندان در کافه ناهار می فروشد ، می رود. در آنجا ، او با پاول ، نوجوان متولد و جوانی که در کمپ لکشور به عنوان یک دستیار کار می کند ، ملاقات می کند و دقیقاً می داند کی می خواهد بمیرد. پاول یک رویا مکرر را به تصویر می کشد که مرگ خود را به تصویر می کشد ، و می داند که در روز تولد بعدی او ، درست در اواسط فصل اردوگاه ، برای او فرا می رسد. آدریان در این خوابها حضور دارد و هر دو نوجوان امیدوار هستند که او در آنجا باشد تا پاول را از دیدار با یک سرنوشت وحشتناک نجات دهد.

پل تنها فرد دیگری نیست که با مرگ آدریان باید روبرو شود. بیست سال پیش از تابستان آدریان در کمپ لاکسور ، خاله ارین به عنوان مشاور کابین پنج نوجوان خدمت کرد ، که همه در یک تصادف غم انگیز در دریاچه طوفانی جان خود را از دست دادند. اکنون ، ادرین نگاهی به ارواح دختران می اندازد که روزهای پایانی خود را سپری می کنند ، غافل از اینکه آنها به سمت مرگ دردناک هستند.

 

آن سه خط داستانی - آنوریسم Adrien ، رویای پولس و اردوگاه های ارواح - در اوج پیش از بالها همگرا می شوند . با نزدیک شدن روایت به آن همگرایی ، با این حال خواندن داستان احساس می شود که در یک لغزش زمین گیر می شوید. خوب می دانم که لحظات پایانی کتاب در حال آمدن است ، من نمی توانستم قبل از وینگز را بدون این که بدانم آیا و چگونه لکمشور جان های بیشتری را خواهد گرفت ، قرار ندهم.

 

اگر برای اولین بار در حال انتخاب قبل از بالها هستید : زمان اتمام آن را در یک جلسه اختصاص دهید. تقریباً در بیش از 200 صفحه ، قبل از اینکه بالها به راحتی خورده شوند ، آسان است و به من اعتماد کنید ، می خواهید.

 

اگر آن را دوست داشته باشید و موارد مشابه دیگری را می خواهید : می خواهید YA تاریک اواخر دهه نود و اوایل اوت را کشف کنید. در مورد Francesca Lia Block"s Echo ، خون و شکلات آنت کورتیس کلوئز و Armageddon Summer توسط جین یولن و بروس کوویل مشاهده کنید.

 

اگر قبل از وینگز شما را ترجیح می دهد بیشتر از بث گوبی: انتخاب زیادی داشته باشید ، اما بیایید انتخاب خود را به چند مورد خوب محدود کنیم. اولین رمان Goobie ، خانه های گروهی از فضای بیرونی را بررسی کنید . آخرین کار او با عنوان "درد درد" ؛ یا یکی دیگر از محبوب ترین کتاب های او ، قرعه کشی .