سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

کتاب صوتی One Nonfiction که باید به آن گوش دهید ، بر اساس موضوعی

    نظر

هفته برنامه درسی برای دانشجویان دانشگاه فرا می رسد ، اما برای هر کس دیگری ، زندگی با فرصت های بسیار کمی در دنیای واقعی وجود دارد تا بتواند خود را در یک موضوع جدید مجذوب خود کند. اگر می خواهید موضوعات جدید را در پاییز امسال کشف کنید ، بر اساس موضوعی که به آن علاقه دارید ، کتاب صوتی کامل را برای گوش دادن به آن انتخاب کرده ام . براساس موضوعی که به آن علاقه دارید ، پاپ کنید و در بعضی از هدفون اطلاعاتی متناسب و با کیفیت دریافت کنید. این ترم.

 

 

اگر از لیست پخش همه جا لوفی هیپ هاپ خسته شده اید ، ممکن است بخواهید یک کتاب صوتی را به او بدهید. اگرچه توصیه نمی کنم هنگام تحصیل به آنها گوش فرا دهید ، اما جایگزین کردن آهنگ های بیکار خود با یک اثر غیرقانونی غیر مرتبط با اصلی شما می تواند شما را به یکی از برجسته ترین دانش آموزان جوان در بخش خود تبدیل کند.

 

این که آیا شما برای اولین بار است که در یک کلاس کالج می نشینید ، یا برای سالهای تحصیلات تکمیلی ، خردسال یا حتی ارشد خود برگشته اید ، کتاب صوتی غیر داستانی در لیست زیر وجود دارد که به شما در موفقیت کمک می کند. یک یا دو نفر را برای گوش دادن به این ترم انتخاب کنید و حتما قبل از استراحت بعدی چند بار دیگر بارگیری یا بررسی کنید ، زیرا می خواهید در صدر بازی خود بمانید تا از رکود جلوگیری کنید .

 

اگر به مطالعات آمریکایی و آفریقایی آمریکایی علاقه دارید ، به "چیز وحشتناکی برای هدر رفت: نژاد پرستی زیست محیطی و حمله آن به ذهن آمریکایی" توسط هریت واشنگتن گوش دهید ، توسط رون باتلر بخوانید

 

از طرف نویسنده پزشکی آپارتاید هریت واشنگتن ، این معاینه در مورد جوامعی که در اثر آلودگی هوا و آب ، مدیریت ضایعات ضایعات و مسکن خطرناک ، و چگونگی تأثیر این عوامل در مدرسه و عملکرد کار در آنها بیمار هستند ، آمده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

اگر به انسان شناسی علاقه دارید ، به "برتر: بازگشت علم نژاد" اثر آنجلا ساینی ، خواندن هانا ملبورن گوش دهید

 

در یک زمان ، متفکران برجسته (سفید) ادعا می کردند که شکل های سر ، صورت و خصوصیات مربوط به رفتارها و صفات ذاتی ، از جمله هوش و پیش بینی های جنایی است. امروز مفهوم "نژاد بیولوژیکی" باید چیزی از گذشته باشد ، اما ، همانطور که آنجلا ساینی نشان می دهد ، این چیزی نیست جز گم شدن زمان.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر به تاریخ هنر علاقه دارید ، به "زنان خیابان نهم: لی کراسنر ، الاین د کونینگ ، گریس هارتگان ، جوآن میچل و هلن فرانکنتالر: پنج نقاشان و جنبشی که هنر مدرن را تغییر داده" گوش دهید توسط مری گابریل ، خوانده شده توسط لیزا استاتوپلوس

 

با بررسی مجدد زندگی پنج نقاشان که هنرهای مدرن را در توده ها به ارمغان آورده است ، زنان خیابان نهم مری گابریل برای هر یک از هنرهای مهم تاریخ هنر که از دیدن زنان خلاق خسته شده اند به نفع مردان متعارف خسته شده اند ، امری ضروری است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر به زیست شناسی علاقه مند هستید ، به "Slime: How جلبکها ما را آفرید ، ما را طاعون و فقط ممکن است با ما صرفه جویی کنید" گوش دهید و توسط Xe Sands بخوانید

 

نگاه جالب توجه به یک گروه بسیار ناسازگار از موجودات زنده ، روت کاسینجر Slime میراث و اهمیت جلبک ها را برای موجودیت انسان بررسی می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر به مدیریت مشاغل علاقه دارید ، به "قدرت بالا: زنان چقدر باهوش در اقتصاد جدید پیروز می شوند" توسط مگدالناا ایسیل و سارا گریس گوش دهید ، که توسط مگدالناا Yesil بخوانید

 

یک کتاب کوتاه ، بسیار هضم پذیر و قابل هضم که می توانید در هر برنامه شلوغی قرار بگیرید ، Power Up Magdalena Yesil به هر خانمی الهام بخش و بینش لازم برای تصمیم گیری های سخت و سخت در دنیای تجارت است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر به شیمی علاقه دارید ، به "بطری دروغ ها: داستان درونی از مواد مخدر عمومی" توسط کاترین ایبان گوش دهید ، توسط نویسنده بخوانید

 

علاقه دارویی دارید؟ شما باید به بطری دروغ های Katherine Eban گوش فرا دهید ، که خطرات نگران کننده در ارتباط با داروهای تجویزی عمومی را در معرض دید شما قرار می دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر به ارتباطات و روزنامه نگاری علاقه دارید ، به کریستین گرادی گیلگر و جولیا والاس ، "کریستین در اتاق خبرها فریاد وجود ندارد: آنچه زنان در مورد آنچه که منجر به آن می شود آموخته باشند" گوش فرا دهید.

 

با گردآوری داستان های زنانی که چهار دهه گذشته را در رسانه ها سپری کرده اند ، هیچ خبری در اتاق های خبر وجود ندارد برای هر روزنامه نگار یا گزارشگر مشتاق مطالعه ای اساسی است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر به علم رایانه علاقه دارید ، به "Kingdom of Lies: Adventures Unnerving in the World of Crime" توسط کیت فاضینی گوش دهید ، توسط Christine Hvam بخوانید

 

پادشاهی دروغ های کیت فاضینی با تداخل داستان های جنایتکاران سایبر ، خوانندگان را در دنیای تاریک و کثیف اخاذی ، سرقت از مالکیت معنوی و رسوایی بین المللی راهنمایی می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در نوشتن خلاق فعالیتهای عمده ای دارید ، به "Semicolon: گذشته ، حال و آینده یک علامت سوء تفاهم" توسط سیسیلیا واتسون گوش دهید ، که توسط Pam Ward خوانده شده است

 

هیچ علامت نگارشی تا به حال به عنوان نیم دزدگیر محرز نشده است. غالباً سوء استفاده و کنار گذاشتن در کنار راه ، نیم کلاهه ممکن است این ریزه کاری را از سیسیل واتسون به اثبات برساند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در زمینه عدالت کیفری صدرنشین هستید ، به "تا زمانی که حساب کنیم: خشونت ، حبس جمعی و راهی برای ترمیم" اثر دانیل Sered گوش دهید ، توسط امیلی دورانته بخوانید

 

از طرف مدیر دادگستری مشترک این استدلال قانع کننده برای اصلاحات در زندان است که بر توانبخشی مجرمین خشن و بهبودی متمرکز است که رویکرد متفاوت به عدالت کیفری می تواند قربانیان و خانواده های آنها را ارائه دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته اقتصاد فعالیت دارید ، به "زنان نامرئی: تعصب داده ها در جهانی که برای مردان طراحی شده است" توسط کارولین کریادو پرز گوش دهید ، که توسط نویسنده خوانده شده است

 

پرفروش شماره یک در آمازون ، زنان نامرئی کارولین کریادو پرز روش هایی را که داده ها - محصولاتی که ظاهراً خنثی تحقیق هستند - بررسی می کنند ، دارای یک تعصب ذاتی جنسیتی هستند که بر زنان تأثیر منفی می گذارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در آموزش ابتدایی فعالیت می کنید ، به "The دانش شکاف: علت پنهان سیستم آموزش شکسته آمریکا - و چگونه آن را تعمیر کنید" توسط ناتالی وکسلر ، که توسط نویسنده خوانده شده ، گوش دهید.

 

ناتالی وکسلر با تمرکز بر مسئله با تأکید بر آموزش ابتدایی در احترام گذاشتن به مهارت های خواندن و درک دانش آموزان ، خواستار بازآموزی آموزش اجباری در ایالات متحده در "دانش" است .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته مهندسی هستید ، به "آینده طراحی: نوآوری جهانی محصول برای یک دنیای پیچیده" توسط Lorraine Justice گوش دهید ، توسط کاترین فنتون بخوانید

 

مهندسین امروزه تقاضای زیادی دارند ، اما اگر در این رشته رشته اصلی هستید ، باید بدانید که از شما انتظار می رود که مطابق خواسته های جهانی در حال تغییر باشید. Future of the Lorraine Justice را وارد کنید ، که نقشه های موفقیت در آینده را برای رشته های برتر مهندسی فراهم می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته های انگلیسی فعالیت می کنید ، "گریدن مک کالوچ" را نوشتید ، زیرا اینترنت: درک قوانین جدید زبان "توسط نویسنده خوانده شده

 

آیا نحوه صحبت در اینترنت اشتباه است؟ طبق گرتچن مک کالوچ نیست. در دلیل اینترنت ، مک کالوچ روشهای مهیج که مکاتبات اینترنتی در حال تغییر زبان انگلیسی است را مورد بررسی قرار می دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در علم محیط زیست تخصص دارید ، به "وزوز ، نیش ، نیش: چرا ما به حشرات احتیاج داریم" توسط آن Sverdrup-Thgeson ، گوش داده شده توسط Kristin Millward گوش دهید

 

خواندن بسیار خوبی برای هرکسی که تا به حال تعجب کرده است که چرا ما واقعاً به پشه ها احتیاج داریم ، به هر حال ، آن An Sverdrup-Thygeson"s Buzz، Sting، Bite کتاب مناسب برای یادآوری رشته های علوم زیست محیطی است که چرا مطالعه بهترین راه های محافظت از اکوسیستم های جهان بسیار مهم است .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته های فیلمبرداری هستید ، به "می خواهم چه چیزی را داشته باشم: چگونه سه فیلم نمادین نورا افرون ، کمدی رمانتیک را نجات داد" اثر ارین کارلسون ، خوانده شده توسط پیپا آرمسترانگ

 

ما در سال 2012 درگذشت نورا افرون یک گوهر واقعی را از دست دادیم ، اما کتاب ها و فیلم های او زنده هستند. برای بزرگان مطالعات فیلم که از تماشای سینمای پردرآمد خسته شده اند ، اکتشاف ارین کارلسون در مورد رام کامنت های افرین یک پاک کننده کام فوق العاده خواهد بود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در تاریخ خود بزرگ هستید ، به "The Impeachers: Trial of Andrew Johnson and Dream of Nation One Nation" توسط Brenda Wineapple گوش دهید ، که توسط Gabra Zackman خوانده شده

 

تنها در پی جنگ داخلی ، دوباره متحد شدیداً متحد شد ، ایالات متحده با انتخاب اندرو جانسون دوباره در آستانه فاجعه قرار گرفت. در این ریزه کاری که با محوریت دادگاه استیضاح جانسون متمرکز است ، Brenda Wineapple نحوه واکنش قانونگذاران آمریکایی به "رئیس جمهور که مانند یک شاه عمل می کند" را افشا می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در بازاریابی فعال هستید ، به "بسترهای نرم افزاری: هنر و علم شخصی سازی" توسط سینتیا جانسون ، توسط نویسنده بخوانید

 

اصلی بودن بازاریابی به معنای یادگیری چگونگی ارتقاء ویژگیهای فکری دیگران است ، اما در مورد خودتان چطور؟ در پلتفرم مورد مطالعه ، سینتیا جانسون دوره تجاری خرابی در برندسازی شخصی را ارائه می دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشت major ریاضی هستید ، به "Beyond Infinity: Expedition to the خارج از مرزهای ریاضیات" اثر Eugenia Cheng گوش دهید ، توسط Moira Quirk

 

در راستای چارلز سیفای صفر: زندگی نامه یک ایده خطرناک ، اوژنیا چنگ Beyond Infinity با انتهای دیگر طیف اعداد روبرو می شود و تلاش می کند تا مفهوم و حدود "بی نهایت" را در بر بگیرد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر شما در مطالعات خاورمیانه سرآمد هستید ، به "زنان ما در زمین: گوش دادن به مقالات زنان عرب گزارش از جهان عرب" ، ویرایش شده توسط زهرا حنکیر ، توسط سونلا نانکانی گوش دهید

 

مجموعه ای که مناسب برای روزنامه نگاران نیز باشد ، «زنان ما در زمین» 19 گزارش خبرنگار عربی راجع به زندگی ، عشق و سیاست در کشورهای محل خاورمیانه خود گردآوری کرده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته پرستاری هستید ، به "همه چیز زیر کمر: چرا مراقبت های بهداشتی نیاز به یک انقلاب فمینیستی دارد" از جنیفر بلوک ، که توسط سوئلا الاطار خوانده شده ، گوش دهید

 

کیفیت مراقبت های بهداشتی زنان در حال کاهش است که تلاش های جنیفر بلوک در ایالات متحده برای دستیابی به این مسئله که چرا زنان دسترسی به مراقبت های پزشکی در همه چیز در زیر دور کمر ندارند - کتابی که باید بخواند برای هر حرفه ای پزشکی مشتاق است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در هنرهای نمایشی مهم هستید ، به "درام مشهور" اثر شارون مارکوس گوش دهید ، که توسط اولیویا وینال خوانده شده

 

چه چیزی باعث مشهوریت می شود؟ در کتاب درام مشهور شارون مارکوس ، خوانندگان می آموزند که شهرت به خاطر شهرت یک اسطوره است و می دانند که چگونه بسیاری از عوامل با هم همکاری می کنند تا مشخص کنند که چه کسی در عصر دیجیتال ستاره می شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته علوم سیاسی پیروز هستید ، به "چگونگی خواندن قانون اساسی - و چرا" اثر کیم وله ، که توسط نویسنده خوانده شده ، گوش دهید

 

اگر شما یک دانشجوی اصلی علوم سیاسی هستید یا فقط به فکر ممیزی چند دوره آموزش سیاسی هستید ، کتاب چگونه خواندن قانون اساسی و چرا باید در صدر لیست خواندن خود در پاییز باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در رشته روانشناسی هستید ، به "من حقیقت را می گویم ، اما من دروغ می گویم" نوشته باسی ایکپی ، که توسط نویسنده خوانده شده است گوش دهید

 

نوشته شده توسط آمریکایی نیجریایی شاعر با شدت بهم زدن Bassey Ikpi، من گفتن حقیقت است، اما من دروغ گفتن به کنکاش عمیق به تجربه نویسنده با دو قطبی II و اضطراب، و آن را یک متن ضروری برای هر کسی امیدوار به درک و درمان بیماری های روانی.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در هنر استودیو فعالیت دارید ، به "Art، Inc" گوش دهید: راهنمای ضروری برای ایجاد شغل خود به عنوان یک هنرمند "توسط لیزا کنگون ، توسط نویسنده بخوانید

 

تحصیل در هنر به معنای درست کردن سؤالات بی پایان در مورد چگونگی پرداخت هزینه غذا و حفظ سقف روی سرتان است. در هنر ، شرکت ، لیزا کنگون بیان می کند که چگونه هنرمندان با انجام آنچه دوست دارند از خود پشتیبانی می کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر در مطالعات زنان و جنس های بزرگ شرکت می کنید ، به "Transgressive: A Trans زن" در جنسیت ، فمینیسم و ??سیاست "از راشل آن ویلیامز گوش دهید ، که توسط لیزا راست ولینگ گوش داده شده است

 

با برجستگی صداهای تحریک آمیز در محافل "فمینیستی" ، مهم است که تمرکز فرامنیسم را در مطالعات زنان و جنسیت متمرکز کنیم. برای انجام یک زن در زندگی فرامرزی و سیاسی ، از " تجاوزگر " راشل آن ویلیامز دیدن کنید .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که به چه چیزی علاقه دارید ، به "همه چیز قابل تصور" توسط ماری Forleo گوش دهید ، که توسط نویسنده خوانده شده است (10 سپتامبر)

 

اگر هنوز یک اصلی اعلام نکرده اید ، ناامید نشوید. شما هنوز وقت زیادی دارید و همانطور که ماری فرولو به شما نشان می دهد ، همه چیز قابل تصور است .