سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

کتاب دختر هلندی: آدری هپبورن و جنگ جهانی دوم

    نظر

به خاطر نقش آفرینی هایش در فیلم ها - از جمله صبحانه در تیفانی ، تعطیلات رومی ، و  بانوی من عادلانه - و کارهایش به عنوان سفیر حسن نیت برای یونیسف به خاطر می آورد . اما آنچه در مورد زندگی وی در سالهای جنگ جهانی دوم شناخته شده است؟ در دختر هلندی ، رابرت ماتزن وحشت و پیروزی های جوان آدری را که در زمان اشغال نازی ها از هلند تجربه کرد ، نشان می دهد.



سایت برای دانلود نمودن کتب

بیوگرافی بخشی ، تاریخچه جنگ جهانی دوم در مناطق خاص هلند ،  Girl Girl کتابی جذاب است. من قبل از خواندن این چیزهای زیادی درباره آدری هپبورن نمی دانستم. کمی من بود بدانید که در مورد فیلم های او و انسانی کار و دانش آن اندک بود، در بهترین.

آدری دختر جوزف رستون و بارونس الا ون هیمسترا بود. در اواسط دهه 1930 ، جوزف و الا با اتحادیه فاشیست های انگلیس درگیر شدند و مورد تعقیب نازیسم قرار گرفتند و تا آنجا رفتند تا به آنجا سفر کنند که در آنجا با هیتلر ملاقات کردند. کمی پس از آن یوسف خانواده را رها کرد.

جنگ دانستن در افق بود، الا و کودکان خود را به نقل مکان کرد آرنهم دنده، بعد، Velp بسیاری از ون خانواده Heemstra اقامت مستعد، امیدوار است که هلند می خنثی باقی می مانند در طول جنگ جهانی اول بود. متاسفانه ، اینطور نبود. سال بعد نازی ها به هلند حمله کردند. اشغال نازی ها پنج سال به طول انجامید و مرگ و ویرانی را در پی داشته است.

این سالها بود که آدری هپبورن را به شخصیتی که او تبدیل شد ، شکل داد. در این مدت ، او به مطالعه رقص پرداخت و اولین اجراهای خود را انجام داد. او وحشت اعدام یک عضو خانواده محبوب را احساس کرد. او تماشای تماشای مردم یهودی را به صندلی های ریلی باران می داد و هرگز دیگر دیده نمی شود. او دل درد رهایی ناکام را احساس کرد و عذاب گرسنگی آهسته را متحمل شد . او خطرات شرکت در مقاومت هلند را تجربه کرد . او احساس وحشت نبردهایی که در نزدیکی خانه اش انجام می شود ، می شود. و سرانجام ، در طولانی مدت گذشته ... او احساس خوشحالی وصف ناپذیر آلمانی ها را که هنگام ورود کمک مجبور شدند از آنجا بیرون بیاورند ، احساس کرد.

آدری هپبورن از جنگ جان سالم به در برد ، اما او با این تغییر برای همیشه تغییر کرد.

من تقریبا این کتاب را نخواندم ، اما بسیار خوشحالم که نظر خود را تغییر دادم. از هر نظر برجسته است و من آن را اکیداً توصیه می کنم.

یک نسخه خواندن پیش از این کتاب را با حسن نیت ارائه دادن کتاب های GoodKnight از طریق Edelweiss دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: رابرت ماتزن
عنوان: دختر هلندی: آدری هپبورن و جنگ جهانی دوم
ژانر: بیوگرافی ، تاریخ
انتشار تاریخ: 15 آوریل 2019 توسط GoodKnight
رتبه بندی کتاب ها : 5 ستاره

درباره کتاب
بیست و پنج سال پس از گذشت او ، آدری هپبورن محبوب ترین ستاره هالیوود باقی مانده است ، به خاطر نقش خود به عنوان سفیر یونیسف و همچنین برای فیلم هایی مانند تعطیلات روم و صبحانه در تیفانی شناخته شده است.بیوگرافی های متعددی استعدادی او را به اثبات رسانده است ، اما هیچ یک از تجارب شدید وی را در طی پنج سال اشغال نازی ها در هلند ، پوشش نداده است. به گفته پسرش ، لوکا دوتی ، "این جنگ باعث شد مادر من او باشد." عمو ، و مصیبت گرسنگی در زمستان گرسنگی در سال 1944. او همچنین باید با این واقعیت روبرو شد که پدرش مأمور نازی ها و مادرش برای دو سال اول اشغال طرفدار نازی ها بود. اما سالهای جنگ به محض پیروزی آدری به عنوان مشهورترین سالن جوان آرنم تبدیل شد. یادآوری های خود آدری ، مصاحبه های جدید با افرادی که او را در جنگ می شناسند ، خاطرات زمان جنگ و تحقیقات در بایگانی طبقه بندی شده هلند ، پرچین را پرتاب می کردند ، داستان ناگفته آدری هپبورن در آتش جنگ جهانی دوم. همچنین شامل بخشی از عکس های رنگی و سیاه و سفید است. بسیاری از این تصاویر از مجموعه شخصی آدری است و برای اولین بار در اینجا منتشر می شود.

درباره نویسنده
ROBERT MATZEN نویسنده هشت کتاب است ، از جمله پرفروش های Mission: Jimmy Stewart and the Fight for Europe and Fireball: Carole Lombard and Mystery of Flight 3 که برنده جایزه "بیوگرافی سال" بنیامین فرانکلین شد و ستایش از موسسه اسمیتسونیان

 

دانلود کتاب مادر دختر او توسط دانیلا پترووا

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir