سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

E. Jean Carroll آماده \مبارزه با\ ترامپ است: \من نمیخوام اینو بخ

    نظر

با خاطرات جدید خود با نام " چه مردانی به آن احتیاج داریم؟" ، E. Jean Carroll یکی از کتابهای قطعی جنبش #MeToo را نوشت. در عمق یادداشت ها ، 11 صفحه حاوی ادعای مشهور کارول مبنی بر اینکه رئیس جمهور دونالد ترامپ در سال 1996 به وی حمله جنسی کرده است . اما این داستان ، اولین بار توسط مجله نیویورک منتشر شده است.دو هفته قبل از انتشار کتاب ، فقط یک ضربه در معضل حملات است. یک پیام فرهنگی گسترده تر در این 270 صفحه وجود دارد ، که در آن کارول در مورد 60 سال تجربه خود با آنچه که او "مردان شرور" می نامد ، می نویسد ، از جمله دوست پسر بچه نگهدار ، یک مدیر آبشار اردوگاه ، یک اوباش ، دو مغول رسانه ای ، یک مکانیک خودکار ، غریبه های خصمانه تصادفی ، و یک همسر سابق مشهور. خود کارول در لیست افراد "شرور" جایگاهی کسب می کند. اتهام؟ یکی از اساتید دانشگاه را اغوا می کند. او می نویسد: "من سایه های چربی و یک کت ترنس را نمی خورم ، و با هیچ چیز دیگری به جز بیکینی زرد من ، یکی از سخنرانی های او را خرد می کنم."

 

 

این زنی است که از مطلوب بودنش آگاه است. او سرسخت ، ماجراجو ، بازیگر فعال در زندگی است. او حاضر نقش قربانی، هر دو در کتاب و در مصاحبه های بعدی، تصریح می کند در خاتمه، "... این وقایع هیچ چیز نسبت به تجارب بسیاری از زنان که بسیار، جان سالم به در بسیار بیشتر است." کارول ادعا می کند که برخورد او با ترامپ یک نزاع بوده است. همانطور که با ظرافت توسط Dahlia Lithwick for Slate نوشته شده است ، "با دیدن رژه قربانیان بی نقص ، بدون درد ، دردناک و دردناک ، به دلیل نبودن این امر ، اخراج نشد ، خوب ، چیزی نیست که به اندازه کافی جدی گرفته شود ، E. Jean Carroll تصمیم دارد تا دوباره قربانی خود را بازگرداند. شرایط خودش را دارد ، او خودش را کاملاً جدی نمی گیرد. "

 

"من فکر می کنم گوش دادن به داستان برای افراد دشوار بوده است زیرا باعث می شود آنها احساس ناامیدی شوند."

یک روزنامه نگار و نویسنده کتاب ، زندگی نامه نویس صمیمی شکارچی S. تامپسون ، خانم چری لادر ایالات متحده آمریکا و دانشگاه دوشیزه ایندیانا ، یک شاهزاده خانم ایندی 500 ، میزبان برنامه گفتگوی تلویزیونی خود ، و طولانی ترین توصیه نویس آمریکایی ، E. Jean Carroll به توجه عادت کرده است او به طرز ناپذیری شیک ، پرتحرک و در 76 سالگی است که معمولاً جذاب ترین فرد اتاق است. من 18 سال است که دوست او هستم و جادوی او را خوب می شناسم.

 

 

بنابراین ، هنگامی که ادعای وی علیه ترامپ به زمین نشست ، و مصاحبه هایی با مشخصات بالا به دنبال انجامید ، من ابتدا از این خبر متعجب شدم ، و سپس از عدم خشم عمومی شوکه شدم. من مشتاقانه منتظر راه اندازی کتاب بودم ، هرچند که هیچ چیزی از پردرآمدترین افشاگری های موجود در آن نمی دانستم. من در مورد سفر جاده ای می دانستم که E. ژان کارول با لوئیس ، پودل ابریشمی غول پیکر آبی خود ، گرفته شده بود تا برای نوشتن کتابی در مورد اینکه آیا زنان به مردان "نیاز" دارند یا خیر ، انجام دهید. من در مورد لیست همیشه در حال گسترش او از مردان پنهان می دانستم. این پروژه ترکیبی مانند پاسخی سرگرم کننده فمینیستی به اوضاع فرهنگی و سیاسی کنونی به نظر می رسید و انتظار داشتم که از طریق صفحات آن راه خود را بخندم. من در مورد خنده اشتباه نمی کردم؛ طنز بسیار زیادی وجود دارد که می توان در این کتاب یافت. اما پاسخ مطیع به ادعاهای کارول علیه ترامپ باعث ناراحتی شد.

 

کارول به من می گوید: "فکر می کنم گوش دادن به داستان برای افراد دشوار بوده است زیرا باعث می شود احساس ناامیدی کنند." هیچ چیز در مورد این مرد انجام نشده است. مردم احساس می کنند می خواهند دور شوند ، اما خجالت می کشند که از خود دور شوند. آنها می توانند بگویند که من را دوست دارند و از من حمایت می کنند ، و این در مورد همه کاری است که می توانند انجام دهند. من یک عضو از یک خواهری عجیب و غریب از 22 زن هستم، "او می گوید، اشاره به 21 زن دیگر که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از سوء رفتار جنسی، از جمله متهم کرده اند خبرنگار و نویسنده ناتاشا Stoynoff به ، دو مسابقه دوشیزه نوجوان ایالات متحده آمریکا و چندین زن که او را میشناختند اجتماعی

 

کارول مشهورترین فرد موجود در این لیست است و اولین کسی است که علناً ترامپ را به حمله ای که مطابق با تعریف قانونی تجاوز جنسی است متهم کرد. طبق گزارش شبکه ملی تجاوز ، سوءاستفاده و Incest (RAINN) ، فقط 23? از تجاوزها گزارش شده است ، تنها 4.6? به دستگیری ها منجر می شوند ، و 0.5? موارد به طرز تکان دهنده ای منجر به محکومیت می شوند. با این وجود ، مردم قربانیانی را که مایل به پیشروی نیستند ، مهار می کنند. اما وقتی قربانیان به جلو می آیند ، آیا افراد دارای قدرت ایجاد تفاوت می توانند واقعاً گوش دهند؟ در مورد کارول و با زنانی که پیش از او هستند ، پاسخ نه. همانطور که Moira Donegon در The Atlantic نوشت ، "این اتهام با صدای دزدگیر در رسانه ها به زمین نشست ، مختصراً در گفتگوهای عمومی مختل شد یک بعد از ظهر جمعه آفتابی راهی که یک لیوان شراب ریخته شده لحظه ای یک مهمانی شام را مختل می کند. "

 

کارول یک "قربانی کامل" نیست. نظریه من به تکیه زن وحشی متکی است: زنان وحشی نافرمانند ، ضد استقرار همه چیز را می شناسند و زنان قدرتمند و حاکم بر قانون را تهدید می کنند. به ویژه زنانی مثل کارول که در سالهای دهه 50 از مشرف به محل کار misogynist در گذشتند و توانستند شغل های درخشان را در زمینه های مردسالار به دست بیاورند با این احساس طنز او دست نخورده است. این حس شوخ طبعی است که به برخی افراد مجوز داده می شود که او را جدی نگیرند.

 

 

"ما برای چه مردان احتیاج داریم؟ یک پیشنهاد متوسط ??از E. ژان کارول

22.86 دلار

اکنون سفارش دهید

در قلب آنچه برای ما مردان لازم داریم؟ است بررسی تی او الگوی تاریخی خشونت علیه زنان، و همچنین سکوت در اطراف آن. من کارول را در مورد تجربیات خودم به عنوان یک زن جوان که در منهتن و برنز زندگی می کند ، می گویم. من با حملات کلامی ناخواسته ، تحقیرآمیز و تحقیر آمیز مانع شدم.

 

کارول می گوید: "این یک آسیاب است." سوت ها و دلخراش ها ، اظهاراتی در مورد اینکه آیا آن چیزی را که می پوشید ، دوست دارید لبخند بزنید یا نه ، دوست دارد. "شما به نظر می رسد خیلی مهیج است!" این می تواند به روح زن آسیب برساند. "

 

در پاسخ به تجربیات من و تجربیات او و تجربیات بیشتر خانمها ، کارول دو پیشنهاد متوسط ??را ابداع کرده است: یکی ، مردان را به عناصر شیمیایی خود منتقل کرده و قطعات آنها را بفروشد ، که وی با شوخی تخمین می زند 1.09 دلار برای هر پسر خالص باشد. دو ، بند ناف همه مردها در یک ایالت مهار ، به طور ایده آل مونتانا ، و همه آنها را با کمک روبوتریکس ها ، طی یک دوره 5 ساله ، مجدداً آموزش می دهند. او استدلال می کند که این زمان کافی برای تصاحب زنان است.

 

"اگر ما فقط در دو یا سه سال آینده جهان را نابود نکنیم ، نسل بعدی فوق العاده خواهد بود."

روایت کتاب بین دفتر خاطرات سفر و خاطرات جابجا می شود ، و در اثر برخوردهای اخیر ، فلاش بک ایجاد شده است. در طول سفر جاده ای کتاب ، یک کوچک از شخصیت های پرمحتوا ، از بسیاری از جنبش های زندگی ، هر کدام یک شعار امضاء بر همه ی قدرت وناتوانی جنسی مردان اما وضعیت واقعی زنان بی سر و صدا ، باهوش ، انعطاف پذیر ، "رفتار خوب" و افراد غیر دودویی جنسی است که E. Jean در سفرهایش با آنها ملاقات می کند. کارلا (نام واقعی او نیست) وجود دارد ، که به طور جدی اعتراف کرد که مردان را به عقب برگرداند. در پیراهن های بقیه ، مادران هوشیار وجود دارد که به طرز مخالف نمودار شوهرهای تقلب و معالجه سرطان هستند. یک دانش آموز کالج بلک بلندی که در حال نمایش یک اسلحه می سی سی پی است ، تأیید می کند که تا زمانی که اسلحه ای خیره کننده داشته باشید ، به هیچ چیز به مردان احتیاج ندارید. و یک زن کنتاکی اعتراف می کند که در اصل به ماشینش نیاز دارد تا ماشینش را تعمیر کند.

 

 

علاقه مندی های شخصی من یک جفت لباس زیر باینری در کالج اوبرلین است که مدرنیته ناخوشایند آن به نمایندگی از آینده ای روشن تر عمل می کند ، همانطور که در آینده در اینجا قرار دارد. کارول همه تخم های امید او را در آن سبد قرار می دهد.

 

او به من می گوید: "من آن بچه های اوبرلین را دوست داشتم." "آنها بسیار باهوش بودند. اگر ما فقط در دو یا سه سال آینده دنیا را نابود نکنیم ، نسل بعدی فوق العاده خواهد بود. ما خیلی از این افراد قدیمی کار بدی انجام داده ایم و ما فقط باید منتظر بمانم تا آنها از بین بروند. "

 

اما کارول نوعی نیست که بتواند در آن بنشیند و منتظر بماند. خودش را اصلاح می کند.

 

او می گوید: "ما به مونتانا می رویم! شما به من کمک خواهید کرد." و من تصور می کنم که در وسط غرب میانه در احیای نهایی تئما و لوئیز ، که در ابتدا برای برچیدن میهن پرستی با آموزه های یک پیشنهاد متوسط ??آغاز شده بود ، تصور می کنم. "من می خواهم! ثبت نام کنید! کلیپ بورد به من بدهید!" من هول تر

 

زیرا اگر کارول نسبت به برنامه ریزی مجدد در جامعه جدی باشد ، کتاب او ابزار مناسبی است.

 

در مورد ترامپ ، او می گوید: "من تازه می خواهم ادامه دهم! من می خواهم با این مرد مبارزه کنم."

کارول به من می گوید که از پیله عشقش خوشحال است ، کلبه ریز و درشت وی در کوهستان های واوایاندا ، در شرکت عالی Vagina T. Fireball گربه ، سگ Guffington Von Fluke (پودل او ، لوئیس ، درگذشت) ، و اسلحه بارگیری شده در کابوس. این گلوله ها جدید است ، واکنشی به طغیان سخنگوی نفرت انگیز که وی از زمان دیوانگی رسانه ها پیرامون افشای ترامپ او تحمل کرده است. او به من می گوید که یکی از دوستان نزدیک در گروه ضد آزار و اذیت در فیس بوک پیشنهاد داد دیوارهای محافظتی را بر روی حسابهای خود تنظیم کند ، اما ترجیح می دهد دشمن را ببیند و با آن نبرد کند.

 

در مورد ترامپ ، او می گوید: "من تازه می خواهم ادامه دهم! من می خواهم با این مرد مبارزه کنم. من نمی خواهم آن را دراز بکشم. مردم احساس خجالت و درماندگی می کنند. "

 

بخشی از کتاب که در آن او جزئیات اتهامات وی علیه ترامپ را نشان می دهد ، تنها 11 صفحه طول دارد. و در حالی که این صفحات برای داستان وی بسیار مهم هستند ، حماسه کامل آنچه برای ما مردان لازم داریم؟ قدرت واقعی را برای کارول نگه می دارد. کارول در نوشتن یادداشتی که بسیار فراتر از تئوریک حرکت می کند ، روایت شخصی را ایجاد کرده است که برای تغییر در درک مردم و در نهایت ، رفتار آنها ، مقدماتی ایجاد کرده است. کتابهایی مانند این تاریخچه یک شکل. اما فقط اگر مردم گوش دهند.