سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب عمومی دانشگاهی

بهترین اقتباس های جین آوستین در Netflix UK ، بنابراین می توانید

    نظر

بعضی اوقات چیزی جذاب تر از حل و فصل برای لذت بردن از یک درام دوره پیری خوب نیست و برخی از بزرگترین اکران های فیلم و تلویزیون در ژانر از رمان های کلاسیک جین آوستین سرچشمه گرفته است. این رمان نویس انگلیسی به دلیل قصه های عاشقانه اش در سراسر جهان شناخته شده است و برخی از بزرگترین نام ها در هالیوود بسیاری از شخصیت های کلاسیک آستین را به تصویر کشیده اند. خوشبختانه ، برخی از سیستم عامل های جریان مورد علاقه ما مجموعه ای سنگین از داستانهای الهام گرفته از آستین را در اختیار شما قرار می دهند و برای اینکه در مسیر درست گشودگی داشته باشم ، این مورد را به خودم گرفتم تا لیست بهترین اقتباس های جین آستین در Netflix UK را ذکر کنم .

 

 

برخی از اقتباس های نویسنده در حال حاضر در Netflix در دسته درام دوره قرار می گیرند ، با این وجود ، ممکن است تعجب کنید که می دانید کدام نسخه های مهم دیگر از اثر او الهام گرفته است. کلاسیک های مدرن مانند 1995 rom-com Clueless در حقیقت از یکی از مشهورترین رمان های آستین سرچشمه گرفته است - اما اگر شما از طرفداران داستان های سنتی تر هستید ، تعداد زیادی از آنها را انتخاب کرده اید ، از جمله امثال پراید و تعصب و حس و حساسیت . بنابراین ، اگر به دنبال الهام بخش ماراتن بعدی خود هستید ، بیشتر به دنبال این نباشید ، زیرا جین آوستین و نتفلیکس ترکیبی است که ما شایسته آن هستیم.

 

1. "غرور و تعصب"

 

نماینده مخفی انگلیس 007 در YouTube

این سریال کلاسیک بی بی سی در سال 1995 منتشر شد و براساس رمان جین آستین با همین نام ساخته شده است. این سریال با بازیگران تمام ستاره ای از جمله کالین فیرت و جنیفر ایل ، داستان عاشقانه آقای دارسی و الیزابت بنت را دنبال می کند ، همه در یک خانه با شکوه و زیبا از خانه. چه چیز دیگری می توانستید بخواهید؟

 

غرور و تعصب را در Netflix UK تماشا کنید

 

 

2. "اما"

 

eifos23 در YouTube

رامالا گری و ستاره جانی لی میلر به عنوان اما Woodhouse و آقای نایتلی در 2،009 سازگاری بی بی سی از جین آستن اما ، اولین رمان منتشر شده راه بازگشت در سال 1815. سری چهار قسمتی زیر شخصیت درام را به عنوان او طول می کشد یک شاگرد جدید در زیر او اما بال ، نتایج مداخله او کمتر از حد مطلوب است.

 

تماشای اما در Netflix UK

 

 

3. "حس و حساسیت"

 

حس و حساسیت - تریلر در YouTube

این تلنگر 1995 از بازیگران ستاره ای برخوردار است که شامل کیت وینسلت ، اما تامپسون ، هیو گرانت و مرحوم آلن ریکمن می شود. حس و حساسیت داستان دو خواهر را روایت می کند که پس از مرگ پدرشان به مهربانی غریبه ها وابسته می شوند و آنها را نزدیک فقر می کند - و این اقتباس برنده اسکار باید تمام تماشای آستین من در آنجا را تماشا کند.

 

حس و حساسیت را در Netflix UK تماشا کنید

 

 

4. "از پرادا تا نادا"

 

FromPradaToNada در YouTube

این کمدی ایالات متحده در سال 2011 احتمالاً آن چیزی نیست که انتظار دارید با آن رمان نویس انگلیسی در ارتباط باشد ، از این رو ، از پرادا تا نادا بر اساس رمان حس و حساسیت جین آوستین در سال 1811 ساخته شده است . این فیلم داستان دو خواهر ثروتمند را دنبال می کند ، که به دنبال مرگ بی موقع پدر ابرقهرمانشان (با صدای آشنا؟) مجبور به حرکت با بستگان طبقه کارگر خود می شوند.

 

از Prada to Nada در Netflix UK تماشا کنید

 

 

5. "غرور و تعصب و زامبی"

 

Sony تصاویر سرگرمی در YouTube

جایزه ای برای حدس زدن که رمان آستین الهام بخش این تلنگر کمدی-وحشت 2016 نیست ، و گرچه از نظر تکنیکی یک تقلید است ، اما Pride و Prejudice و Zombies بیشتر داستان اصلی را دنبال می کنند. بازیگران فیلم شامل ماما میا! لیلی جیمز Here We Again Again و تا حدودی توسط ستاره فوق ستاره هالیوود ناتالی پورتمن ساخته شده است. با وجود مسخره بودن غیرقابل انکار ، این اقتباس بی نظیر قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.